Byggeritræf 2025
Kom med, når Sparekassen Danmark og Business Viborg inviterer til Byggeritræf 2025, hvor vi samler lokale aktører for at dele indsigt i branchens udvikling og præsentere nuværende og kommende projekter. Årets tema er bæredygtighed og ressourcegenanvendelse i byggeprocesser – en afgørende del af branchens grønne omstilling.
Bygge- og anlægsbranchen står overfor store forandringer. Nye krav til dokumentation og fokus på bæredygtighed og brug af ressourcer udfordrer branchens aktører, men åbner også for spændende muligheder og tættere samarbejde på tværs af fagligheder.
Byggeritræf er en unik mulighed for at starte 2025 med at netværke med andre fra branchen, og samtidigt møde spændende oplægsholdere der kan både inspirere og skubbe til positiv udvikling.
Tid og sted:
Torsdag d. 23. januar 2025 kl. 7.30-11.30
Business Viborg, Erik Ejegods Vej 16, Konferencelokale 3. sal, 8800 Viborg
Program
Kl. 7.30 – 7.50: Rundstykker, kaffe og netværk
Kl. 7.50 – 8.00: Velkomst v/ Sparekassen Danmark og Business Viborg
Kl. 8.00 – 8.30: Hvordan vælger bygherre entreprenører og underleverandører efter 1. juli 2025 v/ Byg & Bæredygtighed, direktør og founder Jane Vennersdorf
Kl. 8.30 – 9.00: Ressourcer i nedrivning v/ J.Jensen, udviklingschef Thomas Søgård Sinding
Kl. 9.00 – 9.15: Pause og netværk
Kl. 9.15 – 9.30: Tilskudsmuligheder i 2025 v/ Erhvervshus Midtjylland, forretningsudvikler Leo Ravn-Nielsen
Kl. 9.30 – 11.00 Lokal udvikling v/ Boligselskabet Sct. Jørgen, adm. direktør Ole Nielsen, Bolig Viborg, direktør Johnni Sørensen, Viborg Kommune, Chef for trafik, ejendomme og sekretariat Benedicte Wriedt samt chef for Plan og Byggeri Britta Bjerregaard Pørksen
Kl. 11.00 – 11.30: Kommende og nuværende dokumentationskrav til nybyg og renovering v/ DI, Seniorchefkonsulent Frederik Krogsøe
Kl. 11.30: Tak for i dag v/ Business Viborg og mulighed for at lægge vejen forbi vores pølsevogn på vej hjem.
Tilmeld dig her
Hvad får du konkret med derfra:
- Indblik i større lokale bygge- og anlægsprojekter
- Tendenser og krav, der former fremtiden i branchen
- Praktiske input til, hvordan din virksomhed kan implementere nye arbejdsgange og leve op til skærpede dokumentationskrav
Hvorfor skal du deltage?
- For at få viden og inspiration til at ruste din virksomhed til fremtiden
- For at møde og netværke med kolleger og samarbejdspartnere i branchen
Hvad koster det? Medlemmer: Gratis Øvrige: 995 kr. + moms. Tilmelding er nødvendig!
Arrangementet er gratis for medlemmer af Business Viborg. Andre kan deltage som gæst mod betaling. Ved indmeldelse i Business Viborg i den efterfølgende uge, refunderes deltagerbetalingen.
Der opkræves et no-show gebyr ved udeblivelse uden afbud.
Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se her. Deltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.
Se hvordan vi beskytter dine data her