Kick-off på Business Viborg Karrierenetværk: Torsdag d. 27. oktober kl. 15.30-17.00
Kickoff mødet er både for dig som er erfaren erhvervsleder og for dig, som stadig er i starten af din karriere og ønsker at møde andre unge mennesker.
Til den erfarende erhvervsleder:
Deltag gratis og uforpligtende i kick-off mødet og hør, hvordan du kan bidrage til dine unge medarbejderes udvikling og trivsel gennem et stærkt og fortroligt netværk og fællesskab.
Du er velkommen til at deltage selv eller medbringe de medarbejdere, du tror, netværket kan være relevant for.
Til den unge medarbejder i starten af sin karriere:
Deltag gratis og uforpligtende i kick-off mødet, hvor du kan møde andre unge medarbejdere fra lokale virksomheder og blive klogere på, hvordan du gennem et stærkt og socialt fællesskab kan udvikle dig både fagligt og personligt.
Du er velkommen til at deltage sammen med din leder, kolleger, venner eller helt selv.
Program:
Kl. 15. 15: Ankomst og åben kaffebar
Kl. 15.30: Velkomst og offentliggørelse af netværksprogram for 2022/2023
Kl. 15.45: Præsentationsrunde mellem gæster
Mulighed for at se, hvem der ellers er interesserede i netværket og hvorfor.
Kl. 16.15: Forsmag på første workshop v. Anna Marie Johansen, Coachconnexion
Sæt ord på, hvad du trives med i dit job – adfærdsmønstre og værdier
Kl. 16.35: Mød Alexander Wilstrup, Sales and pricing controller, deltager i Business Viborg Karrierenetværk
Hvorfor skal man være med i netværket?
Kl. 16.45: Mød Henrik Høgh, Direktør i JPBC og Årets SMV Direktør 2022
Hvorfor investere i et netværk til dine unge medarbejdere?
Kl. 16.55: Sådan bliver du en del af netværket v. Anne Christine, Business Viborg
Kl. 17.00: Tak for i dag
Tid: Torsdag d. 27. oktober 2022 kl. 15.30 – 17.00
Sted: Business Viborg, Erik Ejegods Vej 16, Konferencelokale på 3. sal, 8800 Viborg
Pris: Gratis og uforpligtende – deltag for at blive klogere på netværket
Tilmelding: Nødvendig senest tirsdag d. 25. oktober 2022 kl. 12.00. TILMELD DIG HER
Læs om netværket HER.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte netværksansvarlig Annemarie Duus på amd@buvi.dk.
Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se her. Deltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.
Se hvordan vi beskytter dine data her