Ved sensommerens første værktøjskursus havde vi besøg af Mads Iversen fra Convined, der lærte vores medlemmer at lave salgs- og virksomhedspræsentationer, som kunderne husker...
Et af hovedbudskaberne var, at du skal starte din præsentation med at fortælle, hvad modtageren kan få ud af at lytte til dit budskab, og så skal du ikke bare skal tale til hjernen, - men mindst lige så meget tale til hjertet.
De tre appelformer, Patos, Logos og Etos er gode at huske, når du skal overbevise dine kunder.
Online møder er blevet en større del af hverdagen
Efter ønske fra de meget engagerede deltagere, var der stort fokus på online præsentationer.
Her kunne vi bl.a. opleve salgsdirektør Peter Helvig, Nybo Workwear fra et lokale ved siden af, vise sin virksomhedspræsentation online, mens mødedeltagerne så ham på storskærm.
Herefter præsenterede Peter sin virksomhed ud fra en virksomhedspræsentation, Mads havde lavet – og fik gode tips og tricks til, hvordan man brænder igennem online – samt feed back fra de øvrige mødedeltagere.