Temadag med HR i fokus

I samarbejde med Lederne 

For dig - der sammen med mange andre opgaver - også skal løse HR opgaver i din virksomhed - og ikke nødvendigvis har HR, som din kerneopgave.

Tid:   Onsdag d. 30. oktober 2024 kl. 8.15 - 13.30

Sted: Business Viborg, Erik Ejegods Vej 16, Konferencelokale 3. sal, 8800 Viborg

Tilmeld dig her

Vær med når vi afholder vores første HR-træf – en temadag, der byder på spændende oplæg om relevante temaer – og hvor du ikke mindst kan møde og sparre med kolleger fra andre virksomheder, der sidder med mange af de samme opgaver og udfordringer, som du gør.

PROGRAM

07:45 Ankomst, registrering og morgenkaffe.

08:15 Velkomst og networking/ præsentation af deltagere.

09:00 1. Tema: HR-indsatser relateret til medarbejder motivation –med særlig fokus på Talent management. V/ Anne Luimes

09:45 Pause

10:00 2. Stress og ledelse: Hvordan skaber vi et sundt arbejdsmiljø V/ Mille Toft Schou

10:45 Pause

11:00 3. Virksomhedens rolle i forebyggelse, identificering og håndtering af stress. V/ Anette Starke.           

12:00 Frokost

12:30 4. Sådan arbejder I strategisk med HR i jeres virksomhed – også uden en HR afdeling. V/ Pernille Erichsen fra Dansk Industri.

13:15 Opsamling

13:30 Tak for i dag og på gensyn til næste HR-træf 2025

Målgruppe: Ejere, ledere og medarbejdere der sammen med mange andre opgaver - også skal løse HR opgaver i virksomheden - og ikke nødvendigvis har HR, som kerneopgave eller har en decideret HR-afdeling.

Hvad koster det? Medlemmer: Gratis Øvrige: 995 kr. + moms. Tilmelding er nødvendig!

Arrangementet er gratis for medlemmer af Business Viborg og Lederne. Andre kan deltage som gæst mod betaling. Ved indmeldelse i Business Viborg i den efterfølgende uge, refunderes deltagerbetalingen.

Networking

Ved vores arrangementer kan du forvente at indgå i faciliteret networkning om dagens tema med ejere, ledere og medarbejdere fra det lokale erhvervsliv. Netværk er med til at skabe hurtigere udvikling af din forretning og din personlige udvikling.

Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se herDeltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.

Se hvordan vi beskytter dine data her

Der opkræves et no-show gebyr ved udeblivelse uden afbud.