Målret dine marketing- og salgsindsatser så kunderne køber hos dig

Tid: Tirsdag d. 29. oktober 2024 kl. 13.00 - 16.00

Sted: Business Viborg, Erik Ejegods Vej 16, Konferencelokale 3. sal, 8800 Viborg

Tilmeld dig her

René Poulsen fra Kendskab ApS vil inspirere os med, hvordan du med digital marketing kan påvirke kunderne i hvert stadie i deres kunderejse.

Fra det øjeblik en kunde ser dit brand eller møder din virksomhed første gang, til de retter henvendelse for at købe, kan tage alt fra en dag til halve og hele år.

Derfor er det vigtigt, at du kender din målgruppe, deres adfærd og ikke mindst, hvilke budskaber du skal bruge for at "skubbe dem" fra ikke interesserede – til nysgerrige – til købsinteresserede for at ende med at gøre dem til loyale kunder, som både køber mere og bliver ambassadører for din forretning.

Rene Poulsen Kendskab

Kom forbi værktøjskurset og lær mere om kunderejser og STDC modellen, hvor René vil gøre det konkret og pragmatisk, således at du kan gå hjem og gå igang med at tiltrække flere nye kunder.

Kort om STDC-modellen (See-Think-Do-Care)
STDC er en simpel måde at forstå kunderejsen på, da kunderejsen kan opdeles i fire trin:
  1. See: Skab opmærksomhed til dit brand hos dem, der endnu ikke er klar til at købe
  2. Think: Skab opmærksomhed til din viden, dine forretningsområder over for de kunder, som overvejer, hvordan dit produkt kan hjælpe dem
  3. Do: Gør det nemt og attraktivt for dine kunder at finde dit produkter, når de er klar til at købe
  4. Care: Efter dine kunder har købt handler det om at skabe loyalitet, så kunden anbefaler dig til andre, giver dig gode anmeldelser, køber igen på et tidspunkt mv.
På ovenstående måde kan STDC modellen hjælpe dig med at målrette din markedsføring, afhængigt af hvor kunden er i sin beslutningsproces.
Om oplægsholderen
René Poulsen er stifter og direktør for det digitale marketingbureau Kendskab, hvor han i det daglige arbejder med marketing- og salgsindsatser.
René har arbejdet med marketing i +20 år og holder sig "på beatet" hver dag, da han er nysgerrig på nye teknologier, er med på kundeprojekter og ikke mindst har en række dygtige kollegaer som inspirerer internt.

Målgruppe
Dette værktøjskursus er for dig, som arbejder med marketing eller salg.

Tid: Tirsdag d. 29. oktober 2024 kl. 13.00 - 16.00

Sted: Business Viborg, Erik Ejegods Vej 16, Konferencelokale 3. sal, 8800 Viborg

Hvad koster det? Medlemmer: Gratis Øvrige: 995 kr. + moms. Tilmelding er nødvendig!

Arrangementet er gratis for medlemmer af Business Viborg. Andre kan deltage som gæst mod betaling. Ved indmeldelse i Business Viborg i den efterfølgende uge, refunderes deltagerbetalingen.

Networking

Ved vores arrangementer kan du forvente at indgå i faciliteret networkning om dagens tema med ejere, ledere og medarbejdere fra det lokale erhvervsliv. Netværk er med til at skabe hurtigere udvikling af din forretning og din personlige udvikling.

Der opkræves et no-show gebyr ved udeblivelse uden afbud.

Fotos fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme - blandt andet vores LinkedIn-profil, som du kan se herDeltagerliste bliver gemt i vores database til intern statistik.

Se hvordan vi beskytter dine data her